Die Kirchen in unserer Kirchengemeinde

In dieser Rubrik möchten wir Ihnen gerne unsere Kirchen vorstellen, auf die wir stolz sind. Oben auf unserem schwarz-weißen Logo sehen Sie von links die Pauluskirche in Ocholt, daneben die Auferstehungskirche in Ihausen, die St. Petri-Kirche und rechts die Christus-Kirche in Halsbek.

Natürlich ist ein Text nicht alles. Darum machen Sie sich doch einmal persönlich ein Bild.

Um zu den einzelnen Kirchen zu gelangen, benutzen Sie bitte die Navigation auf der linken Seite.

For our English speaking visitors:

This category contains information about the parish's churches of which we are proud. The logo of our website, which you can see above, shows from left to right the Pauluskirche (Paul's church) in Ocholt, the Auferstehungskirche (Church of Resurrection) in Ihausen, the St. Petri-Kirche (Church of Saint Peter) in Westerstede and the Christus-Kirche (Church of Christ) in Halsbek.

The text we provide just gives an overview of the churches. You are very welcome to visit them.

Please use the navigation menu on the left side to find information about the individual churches.